Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα δόσεις δόσεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα δόσεις δόσεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

07 Νοεμβρίου 2012

Ανίκανοι πολιτικοί - Κατώτεροι των περιστάσεων

Πως και δεν επτωχεύσαμε ρε παιδιά αφού ακόμη δεν έχουν δώσει την προηγούμενη δόση? όπου έχουν ψηφιστεί τα ανάλογα μέτρα!!!
Κατά τα άλλα δεν βρίσκουν και κάτι πιο ευφυές να αναμασούν -- το κλασικό κλισέ και ο Στουρνάρας" Αν το πολυνομοσχέδιο δεν ψηφιστεί, η χώρα κινδυνέυει με άτακτη χρεωκοπία" !!!
Αυτό ισχύει για σήμερα που θέλει να περάσει τα μέτρα για να σωθεί υποτίθεται η χώρα !!!!
Μεθαύριο το πρωί θα κλαίμε για την επόμενη δόση
Σήμερα σώζει την χώρα και μεθαύριο κλαίει και παρακαλάει
Αυτής της μορφής το σώσιμο έχει ημερομηνία λήξης φαίνεται, κρατάει δυο μέρες

Το οτι χρεωκοπούν τον Ελληνα καθε μέρα με νέα μέτρα, νέες περικοπές,φόρους, ειδικής εισφοράς, αλληλεγγύης, ΕΗΔΕ και ότι αλλο σκαρφιστούν θα το υπολογίσει κανείς;

26 Οκτωβρίου 2012

Καλοστημένη κομπίνα η οικονομική κρίση!!!

Η όλη δήθεν κρίση, είναι μια καλοστημένη κομπίνα των ιδιωτών τραπεζιτών, που «έριξαν έξω» τις «ιδιωτικές τράπεζες» και στην συνέχεια το Κράτος επωμίστηκε - κακώς - την ζημία τω ιδιωτών, για να γίνει στο τέλος, υποτελές στην Γερμανία, ΔΝΤ και Τρόικα!

Πολυ καλή δουλειά κάνουν βεβαίως και τα καναλάκια που υποβοηθούν την μάζα στον εφησυχασμό και ότι οσα κάνουν οι φωστήρες μας οι πολιτικοί είναι για το καλό μας !!
Για να πάρουμε την δόση μας σαν ναρκωμανείς. Η Ελλάδα ψάχνει την δόση της και ο Σαμαράς ο πατέρας της παει και την φέρνει απο την Γερμανία